Followers

Tuesday, January 3, 2012

Majlis Pertunangan Sahabat Baikku a.k.a. Nawal | 1 Januari 2012

Assalammualaikum semua...^_^


Tahun ni memang untuk tahun orang kawen & tunang kot...tengok kawan baik Fida ni...ambik tarikh baik punye....betul-betul awal tahun tu....hehehe betul-betul tak sabar tu...hahaha opsss sorry ye Nawal...^_^ saje nak kenakan ko...dah lame tak jumpa kan...:)

Nawal ni kawan baik Fida sejak dari zaman sekolah rendah lagi...kiranya macam orang kata kalau cubit peha kiri peha kanan pon terasa kan? lebih kurang macam tu lah....tapi tu zaman dolu kala...sekarang ni bukan tak rapat cuma jarang berjumpa...dalam setahun tu kadang-kadang sekali je jumpa...hahaha tu pun time raya atau majlis kahwin ke...^_^

jom Fida kenalkan kawan Fida ni...nama dia Nawal binti Mohd Idris...


haaa cantik tak? cantik kan? simple but nice...i loike...damn much...^_^ jom layan gambar-gambar sepanjang majlis berlangsung ye...:)























Selamat sudah sahabat ku bergelar tunangan orang...sama dah kita ni Nawal...hehehe tapi ko dah janji tak nak langkah bendul kan?hehehe....bagi aku jalan dulu tau...^_^ 

Semoga bahagia hingga ke akhir hayat ye Nawal dengan jejaka pilihan hatimu Shidi...^_^ Dah kawen nanti senang...takdelah berebut nak balik raya umah mane dulu sebab dekat bebenor umahnya...hehehehe.....tak macam aku ni...jauh bebenor la pulak...kahkahkah....


Selamat semuanya ye...:)




s a y o n a r a !!!

4 comments:

zaty said...

happy e-day sis nawal.hee.. :)

Syazfida Afzan said...

hehe meh akak yang tolong jawabkan ye...:) terima kasih adik...^_^ hehehe

fae jamal said...

selamat btunang utk kwn awk..;)

Syazfida Afzan said...

tq fae....happy beday walau dah terlambat sikit...^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...