Followers

Tuesday, November 2, 2010

Newly 4 Blogging

Salam....
Hai....


Sebelum tu saya nak perkenalkan diri saya terlebih dulu ye...
nama saya Syazfida Afzan....korang semua boleh panggil saya Fida je k...:)
Asal dari Perak tp skunk ni mak abah dah menetap kat Pahang
n now currently di Putrajaya...besela cari rezeki tuk sesuap nasi...hehehhe
bercakap sal keje ni kan....saya skunk ni keje kat JPM...di BHEUU
bangunan ofis sy betul2 sbelah Masjid Besi yang baru beroperasi tahun ni...:)
neway...selamat berkenalan kepada semua seniors bloggers.....
minta diberi tunjuk ajar kepada saya budak baru belajar ni....:)
k...saya minta diri dulu....
smoga jumpa lagi di ruangan maya ini....
nice knowing korang semua....
sape2 yang ade facebook tu add la saya k...:)

Salam



picture of me..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...