Followers

Monday, October 3, 2011

Cinta Muka Buku


Assalammualaikum...
Kalau korang selalu bace blog Fida ni mesti tau kan entry tentang hari bersejarah 11.06.11 kan... then Fida sangat2 suke dengan lagu Cinta Muka Buku by Najwa Latif....sangat2 kena dengan situasi Fida dengan En Tunang Kesayangan...:) 
tiap2 malam kot asik dok dengar & ulang lagu yang sama...hehehehe then malam tadi trus send file this song melalui BBM terus kepada En Tunang Kesayangan Fida...:)
Jomlah layan lagu ni...:)

Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar pesanan suruh aku terima kamu
ooh.. Hati ku rasa sesuatu..
Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
oohh.. kenakah rasa itu..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu Oooo…
Ini cinta remajaku

Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo…
Itulah cinta yang satu, cinta di muka buku..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita beri peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo
Itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku


p/s * Fida demam semasa tulis entry ni...tetapi tetap gagahkan jugak walau dah xlarat sgt...n yang paling penting tetap gagah ke ofis menjalankan tugas2 seorang PA...hehehehe..:)

s a y o n a r a !!!

4 comments:

ninest123 said...

nike air max, prada handbags, kate spade outlet, prada outlet, oakley sunglasses, ray ban sunglasses, christian louboutin outlet, ugg boots, nike outlet, louboutin outlet, ugg boots, replica watches, louis vuitton, ray ban sunglasses, replica watches, nike air max, ray ban sunglasses, air max, chanel handbags, louboutin shoes, louis vuitton, longchamp, longchamp pas cher, polo ralph lauren outlet, nike free, longchamp outlet, burberry, nike free, louboutin, louboutin pas cher, louis vuitton, oakley sunglasses, sac longchamp, gucci outlet, uggs on sale, tiffany and co, longchamp outlet, polo ralph lauren outlet, louis vuitton outlet, oakley sunglasses, oakley sunglasses, tory burch outlet, ralph lauren pas cher, cheap oakley sunglasses, tiffany jewelry, air jordan pas cher, jordan shoes, michael kors, nike roshe run, louis vuitton outlet

ninest123 said...

nike free run uk, michael kors, burberry outlet online, michael kors, hollister pas cher, coach outlet, ugg boots, ugg boots, nike air max, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, converse pas cher, north face, kate spade handbags, vanessa bruno, vans pas cher, true religion jeans, ralph lauren uk, nike air max, tn pas cher, ray ban pas cher, north face, burberry, mulberry, michael kors outlet, lululemon, hermes, timberland, true religion jeans, michael kors outlet, michael kors, air force, replica handbags, new balance pas cher, michael kors outlet, oakley pas cher, true religion outlet, hollister, michael kors outlet, nike blazer, coach purses, nike roshe, nike air max, hogan, sac guess, true religion jeans, coach outlet, ray ban uk, michael kors outlet, michael kors

ninest123 said...

north face outlet, wedding dresses, longchamp, new balance, converse, gucci, hollister, chi flat iron, ghd, soccer shoes, ferragamo shoes, baseball bats, vans shoes, valentino shoes, abercrombie and fitch, mac cosmetics, herve leger, bottega veneta, louboutin, north face outlet, nike trainers, asics running shoes, p90x workout, nike air max, birkin bag, jimmy choo shoes, nfl jerseys, vans, hollister, timberland boots, babyliss, hollister, ralph lauren, lancel, celine handbags, converse outlet, soccer jerseys, beats by dre, nike air max, insanity workout, mcm handbags, reebok shoes, ray ban, nike huarache, mont blanc, instyler, oakley, lululemon, iphone cases, nike roshe

ninest123 said...

doudoune canada goose, bottes ugg, pandora charms, juicy couture outlet, louis vuitton, canada goose outlet, louis vuitton, swarovski, supra shoes, canada goose, wedding dresses, moncler, canada goose, pandora jewelry, coach outlet, pandora jewelry, marc jacobs, karen millen, replica watches, moncler, canada goose, moncler, moncler, ugg pas cher, ugg,ugg australia,ugg italia, ugg,uggs,uggs canada, sac louis vuitton pas cher, louis vuitton, montre pas cher, canada goose, links of london, ugg boots uk, hollister, canada goose outlet, moncler, canada goose uk, juicy couture outlet, moncler outlet, toms shoes, thomas sabo, moncler, swarovski crystal, pandora charms, louis vuitton, moncler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...