Followers

Friday, April 19, 2013

Set Penyimpanan Stok Susu untuk Zafran...:)



Set Penyimpanan Stok Susu untuk Zafran

hari ni Fida nak share serba sedikit barang-barang yang Fida guna, akan guna, akan beli khas untuk set penyimpanan stok susu buat Zafran tersayang...:) jom kita review sikit ye, Fida bagi gambar jelah senang sikit...baru nampak clear kan...:)



ni nama dia Breastmilk Storage Bags. Fida suka guna yang ni sebab bags ni ada double zip lock yang mana akan mengurangkan risiko bocor...:) Fida beli dekat Manjaku Baby di Bandar Baru Bangi, Selangor je. Yang ni bukan reuseable punye tau...so pakai buang jelah...:) Fida baru beli 2 kotak...nanti dah dekat nak habis nak tambah lagi 4 kotak...:)
Price : 1 kotak = RM12.90 (25 pcs)



Breastmilk Storage Bottles ni Fida baru ada 9 botol yang Pureen tu...InsyaAllah Fida nak beli lagi yang Autumz tu pulak nanti..
Price : Pureen = 3 botol (RM15.90 - di giant, tesco & etc)
Price : Autumz = 4 botol (RM17.90 - online), 10 botol (RM39.90 - online)




yang ni pula ialah Autumnz - Electric Steam Steriliser + Home & Car Warmer Combo. Set ni Fida tak sempat nak beli lagi. InsyaAllah gaji ni bolehlah mula membeli belah balik hehehe...
Price : 1 set = RM175 after less ( RM229.80 - harga asal)





terdapat banyak sangat cooler bag yang dijual di pasaran sekarang ni dengan pelbagai bentuk, warna dan saiz, tapi setakat ni Fida dah berkenan dengan Autumnz - Classique Cooler Bag (Vanilla Polka) ni...cooler bag ni perlu digunakan bersama 3 reusable ice pack...

Price : Cooler Bag = RM59.90
Price : Reusable Ice Pack = RM23.00 (3 pcs/310g)





sedikit panduan puting susu yang sesuai mengikut usia anak anda...:)




Fida beli puting yang Y cross cut untuk Zafran jenama Pigeon di Manjaku Baby Bangi jugak...seronok shopping barang-barang baby dekat sini...harga pun berpatutan dan masih mampu bagi parent yang makan gaji macam Fida ni...:)
Price : 3 pcs = RM13.50


tu je dulu kot buat masa ni, kalau ada lagi info berguna akan Fida share kan dengan korang semua ok...:)




s a y o n a r a !!!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...