Followers

Wednesday, April 17, 2013

Hari Pertama Bekerja

Assalammualaikum semua...:)


Alhamdulillah pada hari ini 17 April 2013 genaplah 3 bulan usia Muhammad Thaqif Zafran dan bermakna bermulalah tugas Fida sebagai pekerja di pejabat ni...pening betul mula-mula masuk kerja ni kan? tapi Fida akan cuba buat semuanya kembali normal macam dulu...

dikesempatan ini Fida nak ucapkan ribuan terima kasih kepada tiga orang kakak yang baik hati ni...Kak Kamsiah, Kak Hayati dan Kak Seri Banun sebab bergilir-gilir gantikan tempat Fida sepanjang 3 bulan Fida bercuti bersalin...:) sesungguhnya jasa kakak sekalian tidak dapat dibalas...InsyaAllah ada rezeki Fida belanja makan ok...:)




pagi tadi sayu je perasaan nak tinggalkan Zafran dengan kakak-kakak Fida tersayang tu....sebab sebelum ni kan memang masa tu 24/7 dengan dia je...berkepit je kerjanya...bila dah masuk kerja ni sedih la pulak rasanya...Zafran duduk baik-baik tau dengan Mak Yang dengan Mak Uda....jangan nangis-nangis tau...sayang anak mama...:)

maaflah ye kawan-kawan, semenjak dah ada anak ni...entry pun dah kepada anak je lebihnya...hehehhe 

oklah kawan-kawan, tak boleh nak buat entry panjang-panjang sangat hari ni...yelah hari pertama masuk kerja kan....banyak kerja nak kena catch up balik ni...so jumpa lagi di lain waktu ok...sayang korang semua....




s a y o n a r a !!!

3 comments:

Pink Lavender said...

selamat bekerja semula... :)

Syazfida Afzan said...

hehehe tq cik pink...:)

eika_jps said...

salam perkenalan...selamat berkhidmat...mesti rindukan anak yer, maklumlh 3 bulan tinggal bersama...

jemput singgah blog eika yer

http://atikarafina.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...