Followers

Friday, October 19, 2012

19/10/2008 - 19/10/2012 : Genap 4 Tahun berkhidmat di Perkhidmatan Awam

Assalammualaikum pembuka bicara... :)


Fida betul-betul tak sangka, maka hari ini genaplah usia perkhidmatan Fida dalam Perkhidmatan Awam ni...:) sangat-sangat happy dan bahagia atas rezeki dari Allah S.W.T. ini...syukur kepada-Nya...:) dan tak lupa buat semua kawan-kawan dari Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah (POLISAS), Kuantan, Pahang...Fida nak ucapkan tahniah kepada anda semua atas kurniaan dari Allah ini....

Kegembiraan turut dirasai kerana Fida juga akan mendapat cahaya mata pertama hasil dari perkahwinan dengan suami tercinta pada awal tahun depan...:) sangat-sangat bahagia...ramai dah kawan-kawan DSK yang telah pun menjadi seorang ibu...dan Fida bakal menyusul kemudian...tak sabar rasanya tapi dalam masa yang sama berdebar menunggu saat-saat kelahiran itu nanti...doakan Fida dan kawan-kawan yang mengandung macam Fida ni selamat ye...:) amin.....

Perjalanan kami masih jauh dan apa orang kata tu masih mentah dan masih banyak yang perlu kami pelajari...doakan kami semua berjaya ya...:) sayang korang ketat-ketat... <3




s a y o n a r a !!!

2 comments:

eila fazdli said...

hye... same la, dak polisas, 1 bacth..... tp sy spk je....2006-2007....
hehehe..

salam pkenalan.....

http://laracintahatiku.blogspot.com/

eila

Syazfida Afzan said...

hai eila...salam kenal jugak ye...:) SPK pon ok la...:) Ilmu jugak tu...neway tahniah ye atas wedding...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...