Followers

Monday, February 13, 2012

Sahabat Terbaikku Kahwin | Ummi Nadia Abdullah...^_^

Assalammmualaikum semua..^_^

Kalau korang kenal dengan sahabat Fida ni mesti korang rasa pelik kan? eh, kenapa nak buat entry pasal dia ni? sedangkan benda ni dah lama...mungkin korang akan kata isu ni xsepatutnya dikeluarkan...tapi Fida peduli apa kan? Fida nak jugak share dengan korang....buat entry sahabat terbaikku kahwin kali ni Fida nak kenalkan Ummi Nadia dulu sebab dalam 5 sahabat ni...Ummi yang paling awal kahwin...kalau guna bahasa kasar tu...gatal sikit dari ktorang...hahaha ooppsss Ummi ampunkan dahku...hehehe


dan untuk pengetahuan korang Ummi dah ada seorang cahaya mata lelaki yang sangat-sangat comel dan tembam...hehehe tapi Fida dah lupa nama penuh dia la...Fida cuma ingat nama dia Haffiy je...sebab ktorang panggil dia dengan nama panggilan tu...^_^ oklah banyak pulak kan celotehnya...jom kita layan gambar kahwin pasangan merpati dua sejoli ni...Korang boleh jugak KLIK SINI!!! untuk entry bergambar perkahwinan Mazura Mohamad...^_^ let's pic talk...^_^


Gambar ni pada hari Pernikahan 
Ummi Nadia dengan suami, Syamir 
pada 22 Oktober 2010
^_^























Gambar ni pada hari Persandingan
Ummi Nadia dengan suami, Syamir 
pada 23 Oktober 2010
^_^
























Jom kita tengok sesi outdoor pulak
let's check it out
^_^



 
 





























banyak kan gambar? hehe saje je nak bagi korang cuci mata sikit...dah lame benar Fida simpan gambar ni...jadi tak salah rasanya kalau Fida nak share dengan korang semua kegembiraan kami 5 sahabat kan? ^_^

esok Fida nak update pasal majlis perkahwinan 
sahabat Fida yang lagi sorang pulak  ^_^ 
so nantikan tau...:) 
sayang korang semua ^_^



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...