Followers

Thursday, December 8, 2011

3 Disember 2011 | Sahabat Terbaikku Kahwin...^_^

Assalammualaikum semua...^_^


Tanggal 3 Disember 2011 bersamaan hari Sabtu baru-baru ni, sahabat baik Fida Zura Rafa dan suaminya yang juga sahabat Fida, Syahrul Musa telah melangsungkan perkahwinan mereka dengan meriah sekali..yang mana Fida dan Encik Tunang diberikan tanggungjawab untuk menjadi pengapit pada hari tu...ekxited gila...mana taknya...baju yang Fida dengan Encik Tunang pakai tu...FULLY SPONSORED by pengantin tau...^_^ ni nak sayang lebih ni kat pengantin ni...:) 

oklah korang layan jelah gambar kat bawah ni yang memang banyak gila Fida upload...tengok sampai bawah tau sebab Fida ada puisi/doa khas buat pengantin berdua ni...



















































































Buat sahabatku Zura Rafa & Syahrul Musa,

Fida doakan semoga kalian berdua sentiasa menyulam cinta, kasih dan sayang walau dalam apa keadaan sekalipun dan semoga kalian berdua berbahagia hingga ke akhir hayat, dunia dan akhirat...amin...^_^

Buat Sang suami, jagalah isterimu baik-baik seperti mana kamu menjaga nyawamu sendiri, dan buat sang isteri, jagalah kesetiaan, tingkahlakumu sebagai seorang isteri dan janganlah kau buka aib suamimu kerana ia akan menimbulkan kemurkaan Allah S.W.T. 

Semoga kalian berdua dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah dan hidup sentiasa diberkati Allah S.W.T. hendak-Nya...amin...^_^

Ikhlas dari sahabatmu Syazfida & Mohd Zaini...^_^

9 comments:

Nadiah Jahari said...

cantikkk. selamat pengantin baru :)

Syazfida Afzan said...

@Nadiah Jahari : hehe cantek kan kawan Fida...^_^ esok sanding belah lelaki pulak kat kuala selangor...^_^

Gen2Merah said...

wahhh, banyaknya gambar... meriah plak majlis perkahwinan ni.. semoga berbahagia hgga ke penghujung nyawa buat kedua mempelai...

Syazfida da kwin lum? ehehe

salam ukhuwah.. ada masa singgah2 lah blog Gen2merah ye..

buzz_ziela said...

cantik pelamin. pngantin pon cntik :D
(done follow blog nie)

Syazfida Afzan said...

@Gen2Merah : hehe memang banyak...ingat nak bubuh semua gambar...kiki

terima kasih mendoakan kawan Fida ye...^_^ dah terjah blog Gen2Merah tadi...dah follow pun...:)

Fida tak kawin-kawin lagi ni...berdebar menanti hari bahagia je ni...wah...hahaha ayat nak gempak je...:)

Syazfida Afzan said...

@buzz_ziela : kan? simple but i loike...^_^ done following u too my dear...harap tunas manja kat pekan buzz_ziela akan cepat2 ok ye...:)

ninest123 said...

nike air max, prada handbags, kate spade outlet, prada outlet, oakley sunglasses, ray ban sunglasses, christian louboutin outlet, ugg boots, nike outlet, louboutin outlet, ugg boots, replica watches, louis vuitton, ray ban sunglasses, replica watches, nike air max, ray ban sunglasses, air max, chanel handbags, louboutin shoes, louis vuitton, longchamp, longchamp pas cher, polo ralph lauren outlet, nike free, longchamp outlet, burberry, nike free, louboutin, louboutin pas cher, louis vuitton, oakley sunglasses, sac longchamp, gucci outlet, uggs on sale, tiffany and co, longchamp outlet, polo ralph lauren outlet, louis vuitton outlet, oakley sunglasses, oakley sunglasses, tory burch outlet, ralph lauren pas cher, cheap oakley sunglasses, tiffany jewelry, air jordan pas cher, jordan shoes, michael kors, nike roshe run, louis vuitton outlet

ninest123 said...

nike free run uk, michael kors, burberry outlet online, michael kors, hollister pas cher, coach outlet, ugg boots, ugg boots, nike air max, lacoste pas cher, abercrombie and fitch, converse pas cher, north face, kate spade handbags, vanessa bruno, vans pas cher, true religion jeans, ralph lauren uk, nike air max, tn pas cher, ray ban pas cher, north face, burberry, mulberry, michael kors outlet, lululemon, hermes, timberland, true religion jeans, michael kors outlet, michael kors, air force, replica handbags, new balance pas cher, michael kors outlet, oakley pas cher, true religion outlet, hollister, michael kors outlet, nike blazer, coach purses, nike roshe, nike air max, hogan, sac guess, true religion jeans, coach outlet, ray ban uk, michael kors outlet, michael kors

ninest123 said...

north face outlet, wedding dresses, longchamp, new balance, converse, gucci, hollister, chi flat iron, ghd, soccer shoes, ferragamo shoes, baseball bats, vans shoes, valentino shoes, abercrombie and fitch, mac cosmetics, herve leger, bottega veneta, louboutin, north face outlet, nike trainers, asics running shoes, p90x workout, nike air max, birkin bag, jimmy choo shoes, nfl jerseys, vans, hollister, timberland boots, babyliss, hollister, ralph lauren, lancel, celine handbags, converse outlet, soccer jerseys, beats by dre, nike air max, insanity workout, mcm handbags, reebok shoes, ray ban, nike huarache, mont blanc, instyler, oakley, lululemon, iphone cases, nike roshe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...