Followers

Monday, October 15, 2012

Pertunangan Pasangan Sejoli...:)

Assalammualaikum semua...:)


pagi ni Fida tak nak celoteh banyak-banyak sangat, sesuai dengan tajuk kat atas tu... :) sesungguhnya entry ini adalah untuk mengucapkan tahniah buat blogger fames amos tu, yang menjadi inspirasi Fida untuk berblog...orang pertama yang Fida follow sebaik sahaja blog Fida ni diaktifkan...:) siapa lagi kalau bukan Encik Aizul Marcello yang telah selamat menjadi tunangan seorang wanita yang pada pandangan Fida sangat sempurna rupa parasnya dan peribadinya...:)

Fida pasti korang semua memang kenal sangat dengan wanita ini kan? siapa lagi kalau bukan  Lynda Roslan si cantik manis yang merupakan seorang model bagi satu blog shop terkenal iaitu Radiusite dan beliau juga merupakan artis di bawah naungan MIG Production Sdn. Bhd. Wahhh memang superb kan? kedua-dua mereka adalah insan yang berjaya dalam kerjaya masing-masing...Alhamdulillah, Fida sentiasa doakan yang terbaik buat mereka...semoga cepat mendirikan masjid..amin...:)

oklah jom Fida share serba sedikit gambar majlis pertunangan dorang yang Fida dapat dari FB mereka berdua...mohon share ye kalian berdua...:)





itu je buat masa ni...hehehe sebab tu je gambar yang ada...harap Encik Aizul kita akan buat entry bergambar tentang majlis pertunangan beliau itu...hoping....:)







s a y o n a r a !!!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...