Followers

Friday, January 6, 2012

Jalan-Jalan sambil Bekerja di hujung minggu...^_^

Assalammualaikum semua...^_^


Korang sihat tak hari ni? kalau tak sihat jangan lupa makan ubat tau...^_^ jangan jadi macam DIA NI  tau...esok dah Sabtu...so macam biasa lah kan...blog Fida ni akan senyap sunyi je lah kiranya...tapi Fida nak tanya korang lah...apa yang korang buat hujung minggu ni nanti? boleh share dengan Fida tak?

Fida esok kena menjalankan tugas sebagai urusetia tidak dilantik lagi hehehe secara rasmi untuk Program retreat BHEUU yang InsyaAllah akan diadakan lepas Tahun baru Cina ni nanti...^_^ so, apakah tugas Fida tu?

esok Fida dengan Puan Taqiyyah, En. Syazwan dan En. Ellashalila akan buat tour...dari Putrajaya ke Melaka dan lepas tu patah balik singgah ke Port Dickson kejap then terus balik ke Putrajaya semula...haaaa perjalanan satu hari tu...mesti penat ni..badan tak berapa sihat tapi demi tugas akan tetap dilaksanakan sebaiknya...:) chewahhh...agak-agak boleh dapat Anugerah Pekerja Contoh tak bulan 1 ni? hahahha jangan nak mimpi lah Fida...buat kerja dengan ikhlas...yang lain-lain tu tolak tepi dulu...kalau dapat tu adalah satu bonus...^_^ Alhamdulillah...:)

 pic credit to Google Search

Ktorang nak kena survey rate dan sekaligus tempat atau suasana hotel-hotel tersebut sama ada sesuai ke tak untuk Program tu nanti...^_^ best kan? sebab baru minggu lepas je kot Fida satu keluarga bercuti ke Melaka...then minggu ni pergi lagi...hehehe boleh lah amik gambar banyak-banyak lagi...tu pun kalau sempat kan? Kat Melaka ni ada satu hotel je...

Kat Port Dickson ni pulak ada tiga hotel yang ktorang kena pergi tengok...harap-harap perjalanan tu taklah memenatkan...sebab semenjak balik dari Melaka tempoh hari, Fida tak dapat rehat yang secukupnya lagi...ada je kerja yang nak kena settle sampailah demam ni jenguk Fida...penat sangat gamaknya...^_^ takpelah kan...sekali sekala...:)

pic credit to Google Search

Kalau perjalanan tu menyeronokkan dan ada gambar yang terselit dalam handset Fida nanti, adalah entry sambungan...^_^ doakan ada lah gambar terselit tau...:)


oklah...nak pergi Alamanda dulu ni kejap lagi...so kena settle kan kerja kejap...see u next entry k...^_^




s a y o n a r a !!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...